eemiizofsweden

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emelie Brimark Waksam - 20 augusti 2012 13:59

Häi babes!
Första skoldagen idag då, haha elr aa typ..:P Men iaf, var första skoldagen idag och ja det var tråkigt.. Imorgon ska jag iaf ha fotografering i skolan. Asso andra dagen och vi ska redan fotograferas?:S wierd men aa. Tittar på vampire diaries just nu så bloggar senare ;) PUSS!

Dagens outfit

Av Emelie Brimark Waksam - 19 augusti 2012 21:53

Häi babes!
Sry för den hemska uppdateringen men har inte haft ngt att skriva om. Har liksom bara suttit framför datan, vrf vet jag it men aa.. Men iaf, det skulle nog it vara så kul att läsa om tänkte jag men men.. Imorgon börjar skolan iaf, fett taggad! Asso it på lektionerna men att träffa alla igen osv så nu kommer det bli massa uppdate om livet, vänner osv o såklart massa med bilder!;D
Haha juste ska ju försöka att sluta med alla sötsaker på vardagar nu har jag tänkt;) bara förstör tänderna osv så det har jag tänkt sluta med på vardagarna från o med imorgon ;) haha tror ni jag lyckas?;P helt ärligt så tror jag it det men försöka kan man ju alltid liksom:) men ska sova nu, PUSS PÅ ER!<3

-

Av Emelie Brimark Waksam - 14 augusti 2012 15:02

Av Emelie Brimark Waksam - 13 augusti 2012 10:44

Godmorgon, elr typ..

Aa vaknade prec iaf och sitter nu oh dunkar musik och dricker redbull!;D Så jävla gott asso! Men aa min dag kommer väl ingå data och tv antar jag (forever alone?).. Dom där jävla byggar gubbarna har iaf börjat borra, inte här då men hos grannarna och det låter ju så jävla mkt! När dom kommer och borrar i min lägenhet så drar jag typ upp till Ronnie istället så att jag slipper det ;)  smart va? ;) Men ska göra mig iordning o så nu men ni får ha det så bra, PUSS!

Av Emelie Brimark Waksam - 13 augusti 2012 01:52

Haha ja som rubriken lyder så funderar jag faktiskt på att dygna;) Är inte ett dugg trött och ändå så har jag bara legat och degat i sängen hela dagen..:/ Fast aa jag vaknade ju typ halv 5 idag så det e kanske it så konstigt att jag inte e trött men ändå!:/ Idag(?) börjar dom iaf med badrummet.. Kommer att vara uppe hos Ronnie (syrrans pappa) hela dagarna så att jag slipper det där jävla ojudet hela tiden..:/ Ger mig sån jävla huvudvärk hela tiden-.- Men antar att jag ska spendera dom här sista dagarna med vänner,tv:n,datan, mobilen osv:P (forever alone?) Men ska typ försöka sova men kommer troligtvis inte lyckas men försöka kan man ju alltid, elr? :P PUUSSS!!

random bild? :P 

Av Emelie Brimark Waksam - 12 augusti 2012 20:12

Häi babes,hur har ni haft det?

Ja ni vet ju hur jag har haft det antar jag men sitter iaf och chattar med Moet och ska snart ta en dusch;) Haha känner mig jätte lat med tanke på att jag knappt har gjort ngt annat än att sitta vid datan idag :P 
Men imorgon så kommer iaf dom där byggar gubbarna att börja riva ut och göra om vårat badrum.. Asso sista veckan innan skolan börjar så ska dom komma och väcka mig typ 8 på morgonen! Typ halft dampar men aa.. Nästa måndag börjar iaf skolan igen.. E fett taggad, asso på att få träffa alla igen men sjävla lektionerna kan jag gärna slippa!;P E det bara jag som tycker det e skönt att dom tog bort årskurs 6 från högstadiet? Tycker det e skit skönt men det är ju jag då men ändå :P Nämen gud nu börjar jag skriva om skolan, bäst att jag slutar men ha det bra babes, PUUSSS!


Av Emelie Brimark Waksam - 12 augusti 2012 16:35

Häi babes, vad har ni haft för er idag?
Själv har jag bara legat i sängen hela dagen, roligt liv va? Nej men har mått ganska dåligt idag så har typ vaknat,somnat,vaknat,somnat osv.. Men aa...

Just nu så ligger jag i sängen och chattar med Moet och tittar på tv  
JA juste, fick låna en laptop av mammas kille, snällt va?:) Men det var typ allt men ska upp och äta lite och typ ta en Redbull tror jag elr så blir det imorgon men vet inte än.. Men ha det bra, PUSS!!  

         

Av Emelie Brimark Waksam - 11 augusti 2012 12:21

Så det var det:)PUSS!

Presentation


Häi, jag är en glad chey på 13 år -snart 14- och mina intressen är dans och ridning;)Den här bloggen kommer mest handla om mig,min vardag,vänner osv.. Hoppas ni gillar det och kom gärna tbx! PUSS!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards